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이탈리아의 인기 Influencer가 VALL 을 인스타그램에 홍보해주었습니다.

Updated: Apr 28, 2022




(English)
labottegadeiconsigli Dear friends, today I'll show you an absolute novelty in Italy, VALL Oil Remover, the innovative product made in Korea to control the oily sheen of the skin and mattify the face.



(Korean)

labottegadeiconsigli 친애하는 여러분, 오늘 저는 이탈리아의 최고 신상품을 선보이려고 합니다. VALL Oil Remover는 지성 피부의 번들거림을 조절하고 얼굴을 촉촉하게 가꾸어 주는 한국에서 생산된 혁신적인 제품입니다.










(English)
VALL Oil Remover is suitable for any skin type and consists of 2 volcanic clay balls which are applied to the face as a roller even on make-up and at any time of the day to mattify the face with a simple movement, remove sebum and impurities


(Korean)

VALL Oil Remover는 모든 피부 타입에 적합하며, 화장한 얼굴에도 언제든지, 같이 포함된 화산 진흙으로 된 볼 2개를 얼굴에 롤러처럼 발라서 간단하게 얼굴을 촉촉하게 정돈하고 피지와 불순물을 제거합니다.








(English)
I've been using it for a few days now for my very oily skin, and I am doing very well!


(Korean)
지성 피부에 며칠 동안 사용해 보았는데, 저한테 아주 잘 맞았어요!







(English)
You can buy it on @thekbeautyitalia - the only portal in Europe specialising in organic and eco-friendly Korean cosmetics.


(Korean)

이 상품은 유럽의 유일한 유기농 친환경 한국 화장품 전문 포털인 @thekbeautyitalia을 통하여 구매하실 수 있습니다.









(English)
And by subscribing to the newsletter, you will receive a mini-course in 10 emails on the ten steps of the Korean beauty routine, plus an e-book and a discount. Take an advantage of it! To visit the shop, go to -> www.thekbeauty.com


(Korean)

또한 뉴스레터 구독을 통해, 한국식 미용 루틴 10단계에 대한 미니 강좌를 10개의 이메일을 통하여 수신하실 수 있으며, 전자책이나 할인도 받으실 수 있습니다. 기회를 놓치지 마세요! 샵은 다음 주소를 통하여 방문하실 수 있습니다 -> www.thekbeauty.com








이탈리아의 인기 Influencer가 인스타그램에 VALL 홍보를 해주었습니다.

해당 Influencer는 follower 14,000명이 넘으며 다양한 매력으로 이탈리아 에서도

주목받는 인플루언서중에 한명인데요.

저희 VALL을 홍보해 주어 무척이나 기쁩니다.








하단의 주소로 해당 Influencer 의 인스타그램을 보실 수 있습니다.







온세븐홀딩스의 creative & Innovative 정신으로 더욱더 세계로 발전해 나가도록


노력하겠습니다.


We always have creative & innovative spirit.


We'll do our best.






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